Hjælp

Hvordan får jeg mine billetter? Hvordan får jeg mine billetter?
Hvornår modtager jeg mine billetter? Hvornår modtager jeg mine billetter?
Hvad betyder det, at mine billetter er "på forespørgsel"? Hvad betyder det, at mine billetter er "på forespørgsel"?
Er der børnerabat? Er der børnerabat?
Skal man fremvise ID når man henter og ombytter sine billetter? Skal man fremvise ID når man henter og ombytter sine billetter?
Hvad sker der hvis jeg ikke kan benytte mine billetter? Hvad sker der hvis jeg ikke kan benytte mine billetter?
Jeg har et spørgsmål eller en klage? Jeg har et spørgsmål eller en klage?

Hvordan får jeg mine billetter?

Alle dine billetter sendes til din e-mailadresse som en e-billet / voucher. Disse e-billetter / vouchers skal du printe ud, og medbringe til Barcelona, hvor du skal fremvise dem ved indgangen til attraktionen, vores agent eller ved det angivne mødested for din bestilling. Det er vigtigt du nøje læser alle de informationer der er påtrykt dine e-billetter / vouchers.
Tilbage til Hjælp

Hvornår modtager jeg mine billetter?

Alle e-billetter / vouchers, der ikke er "på forespørgsel", fremsendes automatisk, og umiddelbart til din e-mailadresse, efter du har gennemført din bestilling, og betalingen er blevet godkendt. Er dine bestilte billetter "på forespørgsel", så sendes de til din e-mail adresse, efter bestillingen er godkendt og bekræftet i Barcelona, hvilket normalt sker meget hurtigt, og senest næste arbejdsdag (typisk dagen efter, hvis det ikke er weekend eller helligdag). Hvis du ikke modtager billetterne med det samme - bare rolig! Du skal blot kontakte os før datoen, du har bestilt billetterne til, og vi vil gensende billetterne til dig så hurtigt, vi kan. Selvom vi ikke kan se, om billetterne er nået frem i din indbakke, er det ikke noget problem at sende dem til dig igen - endda også til en anden mailadresse, hvis det er nødvendigt! Bemærk venligst, at vi ikke er i stand til at refundere ubrugte billetter, fordi de ikke kom frem til din mail - muligvis ligger mailen og venter på dig i din spam-mappe, så tjek dit spamfilter eller kontakt os hurtigst muligt!
Tilbage til Hjælp

Hvad betyder det, at mine billetter er "på forespørgsel"?

Til visse arrangementer, typisk begivenheder hvor der indgår en middag & mad behøver vi, at få bestillingen bekræftet fra arrangøren i Barcelona. Dette sker normalt meget hurtigt, og senest næste arbejdsdag har vi modtaget svar fra Barcelona(typisk dagen efter, hvis det ikke er weekend eller helligdag). Dette kalder vi; "At en bestilling er på forespørgsel". Rent praktisk sker der det, at hvis/når din bestilling "på forespørgsel" bliver bekræftet, sendes dine e-billetter / vouchers til din e-mailadresse umiddelbart efter betalingen er godkendt. Bliver din bestilling "på forespørgsel" ikke bekræftet (oftest fordi der er udsolgt), så sender vi dig en e-mail, hvor vi informerer om dette, og evt. vil vi tilbyde dig alternative datoer. Bliver din bestilling "på forespørgsel" ikke bekræftet, bliver der selvfølgelig ikke trukket nogen penge på dit kreditkort.
Tilbage til Hjælp

Er der børnerabat?

Ja, til nogle attraktioner og sightseeing ture findes der børnebilletter(CHILD) og voksenbilletter. Det er vigtigt I læser om aldersgrænsen under hver type af billetter inden I bestiller, da aldersgrænsen for børnebilletter(CHILD) er forskellig fra type af billet til type af billet.
Tilbage til Hjælp

Skal man fremvise ID når man henter og ombytter sine billetter?

Nej, den/de personer der fremviser e-billetten / voucheren ved indgangen, eller ved mødestedet, er den/de personer der får adgang til attraktionen og/eller begivenheden.
Tilbage til Hjælp

Hvad sker der hvis jeg ikke kan benytte mine billetter?

Betalte og bekræftede billetter tager vi normalt ikke retur, men vi kan måske prøve at gensælge dem til andre kunder, mod et gebyr, men kan ikke garantere noget! Generelt vil vi altid prøve at hjælpe dig med at få annulleret eller gensolgt, dine billetter men kan ikke love noget på forhånd! For mere information, venligst kig under "Kontakt" i topmenuen.
Tilbage til Hjælp

Jeg har et spørgsmål eller en klage?

Skulle der opstå nogle spørgsmål eller klager, bedes I kontakte os på helpdesk@ticmate.com eller under "KONTAKT" på vores site. Venligst noter, at alle spørgsmål og/eller klager skal være os i hænde senest 14 dage efter eventdatoen. Modtager vi spørgsmål og/eller klager efter 14 dage, kan vi ikke garantere vi kan være behjælpelige på nogen måde!
Tilbage til Hjælp

 

78 75 53 77 78 75 53 77 E-mail E-mail


Til varekurv